Tradis i Paleta możliwości

20121129632Czas na kilka słów o mnie. Mam na imię Michał i pochodzę…. z Koszalina i Poznania. W Poznaniu spędziłem kilka ostatnich lat, chociaż był w tym dłuższy epizod mieszkania również pod Warszawą, gdzie pracowałem dla firmy MARS Polska – czyli producenta słodyczy. Teraz jednak poznaję drugą „stronę medalu”, pośrednika hurtowego –  Grupę Eurocash.

Po zakończonym procesie rekrutacyjnym wybrałem Tradis jako jednostkę biznesową w której chciałem realizować Program S&OT i wyfrunąłem na drugą stronę Polski, bo aż do Lublina, gdzie mieści się główna siedziba tegoż unitu. To moje pierwsze zetknięcie ze wschodnią Polską i jestem baaaaardzo zadowolony. Ludzie są tu niesamowicie przyjaźnie nastawieni. Poznawanie firmy rozpocząłem od działu HR, gdzie urocze Panie pomogły mi się tu zaklimatyzować i poznać struktury, a Panowie opowiedzieli o analitycznej stronie kadr. Następnie, trafiłem do działu Zarządzania Kategorią. Miałem okazję popracować z liczbami i posłuchać twardych, kupieckich negocjacji. Kolejne 2 tygodnie spędzam w dziale Logistyki – tu widzę ile pracy wymagają procesy związane z dostawami do naszych Klientów. Zwieńczeniem tego okresu jest pobyt w Centrum Dystrybucyjnym Lublin. Mam już za sobą pierwszą przyjętą dostawę, rozładunek i paletyzację zamówienia, którą już jutro wspólnie z naszym Kierowcą  dostarczymy do Klienta.

20121130633

Tradis to zdecydowanie paleta możliwości.

Z Lublina – Miasta inspiracji,

Michał

Skomentuj

