Jak połączyć pracę, biznes i studia? Niemożliwe? – „Impossible is nothing” ;)

krzysiek post

Cóż, kilka zdań o mnie. Na imię mam Krzysztof, pochodzę z małej miejscowości 50 km od Lublina, o nazwie Poniatowa, gdzie spędziłem dzieciństwo. Mieszkałem swego czasu przez 3 lata w Lublinie, po pół roku w Moskwie i Vancouver  a obecnie studiuję, pracuję i tworzę biznes w Poznaniu.
Grupę Eurocash i Program SOT wybrałem ponieważ jestem handlowcem z pasji, duszy i powołania. Zdecydowałem się dołączyć do zespołu Cash & Carry i obecnie jestem w po łowie 3-miesięcznego okresu szkoleń mających na celu solidne poznanie tego biznesu.

Grupa EC daje ogromne możliwości a rynek FMCG jest tak dynamiczny i nieprzewidywalny, że każdego dnia uczy czegoś innego. Poza tym studiuję w Poznaniu, na UEP na 4 roku Handlu Międzynarodowego  a dodatkowo jestem Prezesem Zarządu Junior Enterprise – PBDA Consulting zajmującego się doradztwem gospodarczym dla przedsiębiorstw, jest to taki mój mały biznes. Więc dzieje się u mnie sporo.

Krzysiek

Skomentuj

