Wszystko nabiera tempa – Święta tuż, tuż

Każdy kolejny dzień to nowe znajomości i masa przydatnej wiedzy. Jeden z dni spędziłem z Rafałem, Kierownikiem Obszaru Sprzedaży, z którym odwiedziłem wielu naszych Klientów, zobaczyłem jak powstaje cross-dock w Puławach i czemu wszystkim podoba się Zamość.  Kolejne dni to nieprzerwane pasmo spotkań  z osobami z działów Sprzedaży i Marketingu.

20121210_174439

W poniedziałek natomiast, zaraz po spotkaniu z naszymi Franczyzobiorcami – spakowałem się i  pożegnałem się z Lublinem – spędziłem tu miesiąc, a wciąż czuję niedosyt. Mam nadzieję, że jeszcze tu wrócę!!

Poza poznawaniem merytoryki biznesu również „się dzieje”.  We wtorek, w Warszawie, wspólnie z Magdą, Krzyśkiem, a także Pauliną , Rafałem (SOTowcy, którzy rozpoczęli pracę w programie w sierpniu) i Bartkiem (w programie od początku grudnia) wzięliśmy udział w szkoleniu na temat mentoringu. Brzmi trochę tajemniczo i niektórym przywodzi na myśl Gwiezdne Wojny.  W praktyce jednak wygląda to tak, że każdy SOT i MT w Grupie Eurocash, po okresie wprowadzenia otrzymuje swojego Mentora, który przez cały okres  programu pomaga, prowadzi i inspiruje. O tym, będziemy mogli Wam opowiedzieć więcej wkrótce, gdy będziemy już po pierwszych spotkaniach z naszymi Mentorami.

Teraz jestem w Błoniu, w nowym Centrum Dystrybucyjnym Tradis, gdzie spędzę kilka dni. Święta się zbliżają, a im bliżej świąt tym zamówień więcej i więcej pracy dla wszystkich. Na szczęście już w piątek czeka nas bardzo przyjemny odpoczynek –  ale o tym następnym razem.

20121213_215124

W Błoniu spotkałem Łukasza i Miguela – w trakcie programu odległości między miastami wydają się coraz mniejsze.  🙂

Pozdrowienia z drogi,

Michał

Skomentuj

