The end of the Introduction :)

Uf, uf.. Dzieje się więcej niż mogłem przypuszczać przed rozpoczęciem programu.  Właśnie minął mój 3-miesięczny okres wprowadzający SOT.  Przez ten czas przejechałem wiele tysięcy kilometrów. Na poniższej mapce starałem się zaznaczy przynajmniej kilka miast w których miałem okazję być.

podroze

 

Były momenty gdy zmęczenie dawało o sobie znać. Na długo zapamiętam czas spędzony we Wrocławiu i Jeleniej Górze. Jedno trzeba przyznać- Polska to wbrew pozorom zróżnicowany kraj – w  każdym województwie pracuje się inaczej, klienci są inni, a handlowcy wprowadzają własne techniki sprzedażowe.

 

2013-01-25-0272013-02-06-03620121218647

 

Jeśli myślicie, że praca Przedstawiciela Handlowego lub Kierowcy dostarczającego towar jest zwykle usłana różami, to obejrzyjcie kilka przykładowych zdjęć krajobrazów widzianych „z samochodu”.

 

20121228657

 

W zeszłym tygodniu udałem się ponownie do Lublina – gdzie przed Prezesem Tradis zaprezentowałem efekty moich ostatnich, kilku miesięcy pracy. Zaraz po, oficjalnie przedstawiono mi region w którym będę miał przyjemność pracować przez najbliższy rok.

Program Sales&Operations momentami zaskakuję – dostałem Pyrlandię (Poznań i okolice). Nie spodziewałem się, że tak szybko tu wrócę. Zaskoczenie czekało jeszcze jedno – mieszkanie Eurocashu w którym mam spędzić najbliższe 2 miesiące. Myślę jednak, że o tym opowie lepiej pewna Pani…. (c.d.n)

Michał

Skomentuj

