„Delikatesowa” Magda w Delikatesach Centrum :)

MagdaKilka słów o mnie i o tym jak trafiłam do programu Sales&Operations Trainee. Jestem absolwentką pierwszego stopnia Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Wrocławskim, a obecnie kontynuuję studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu na kierunku Business Administration. Swoje pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w gastronomii, gdzie zaraziłam się pasją do gotowania. 🙂

Wybrałam Program Sales & Operations Trainee, ponieważ już sam proces rekrutacji daje możliwość sprawdzenia swoich umiejętności oraz słabych i mocnych stron. Program zapewnia młodym ludziom ciekawą ścieżkę rozwoju, od samego początku dając możliwość współpracy z ludźmi z różnych obszarów biznesu. Program rozpoczął się dla mnie piątego listopada. Już w grudniu trafiłam na szkolenie do  Stolycy. 🙂  Rozpoczęłam w Zakupach i po czasie spędzonym w tym dziale, mogę powiedzieć, że jest to niekończąca się praca. Miałam możliwość pracować z jednym z Category Managerów, który mimo ogromu pracy, znalazł dla mnie czas i dzięki niemu mój pobyt w dziale był pracowity, ale zarazem bardzo efektywny – spotkania z dostawcami,  ustalanie cen, wybór produktów do gazetki to tylko część rzeczy, którymi zajmuje się Dział Zakupów.
Ostatni tydzień to dział Marketingu , tutaj wspólnie z Bartkiem, również SOTem pracowaliśmy nad nowa stroną internetową dla Delikatesów Centrum – a więc burza mózgów, zbieranie informacji na temat grupy docelowej, konsultacje ze specjalistą z marketingu – efekty naszych prac będziecie mogli oglądać na www.delikatesy.pl

pobrane

W styczniu przyczyniliśmy się do zatowarowania magazynu w Błoniu. Miejmy nadzieję , że nasze estymacje pomogły osiągnąć dobre wyniki Planistom. Teraz jestem już po prezentacji zamykającej 3-miesięczny okres wprowadzenia do Grupy Eurocash. Ale o niej i o tym gdzie trafiłam opowiem następnym razem. Zdradzę tylko, że jestem w zuuuuupełnie innym krańcu Polski.

Magda

Skomentuj

