Alicja w krainie SOTa :-)

foto do bloga

Bardzo mi miło, że znalazłam się w gronie uczestników programu SOT 🙂

W zeszłym roku udało mi się uzyskać tytuł Joint Master of Science in European Business and Finance na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i Nottingham Trent University w Wielkiej Brytanii. Te studia pozwoliły mi na zdobycie szerokiej wiedzy biznesowej (od rachunkowości po marketing). Równocześnie przez prawie cały okres studiów miałam okazję pracować w sprzedaży. Dlatego też od razu po studiach postanowiłam znaleźć pracę, która pozwoli mi na pełne wykorzystanie zdobytej wiedzy oraz doświadczenia. Mam nadzieję, że program SOT do którego trafiłam po trudnej rekrutacji jest właśnie tym czego szukałam. 🙂

Wybrałam Business Unit, który dla mnie jest najbardziej ‘barwny’ i wymaga dużej kreatywności oraz elastyczności w działaniu. Pracuję więc w Delikatesach Centrum. 🙂

Mój trzymiesięczny okres szkoleń rozpoczęłam 4 lutego od pobytu w Krośnie, gdzie miałam okazję pracować w Dziale Marketingu oraz w Dziale Zarządzania Kategorią Produktów Świeżych.

W Dziale Marketingu miałam do zrobienia kilka projektów – dzięki nim poznałam specyfikę tego działu, główne zadania jakie stoją przed zespołem, miałam okazję również lepiej zaznajomić się z rynkiem  na jakim działa firma. Dział Marketingu w Krośnie to przede wszystkim świetna atmosfera. Mam wrażenie, że tutaj pracują właściwi ludzie na właściwych miejscach. 🙂

Pozostały czas w Krośnie spędziłam w Dziale Zarządzania Kategorią Produktów Świeżych. Praca tutaj to ciągłe zmiany, a wszyscy muszą nieustannie trzymać rękę na pulsie ze względu na specyfikę produktów, których data ważności to zazwyczaj kilka dni! Aby tutaj pracować trzeba mieć nerwy ze stali, umiejętności negocjacji, ale żeby w pełni pasować do zespołu należy mieć także duże poczucie humoru. 🙂

Po miesiącu spędzonym w Krośnie, czekał mnie bardzo intensywny tydzień – Spotkanie Strategiczne Grupy Eurocash w Ossie oraz Konferencja Nowych Franczyzobiorców w Jachrance. Te wydarzenia były dla mnie bardzo ważne, gdyż pozwoliły mi na obserwację Grupy oraz Delikatesów Centrum jako całości. Wrażenie zrobiła na mnie ogrom pracy jaką trzeba włożyć, aby tak duża firma pracowała na zasadzie jednego organizmu – organizacja i koordynacja tutaj jest na najwyższym poziomie! Konferencje to także okazja do poznania innych uczestników SOT i MT  i oczywiście wieczorami do dobrej zabawy 🙂

Obecnie przebywam w Warszawie, ale wrażenia ze stolicy to już inna historia…. 🙂

Alicja

Skomentuj

