Nie tylko Poznań to miasto doznań…

Do programu SOT dołączyła nowa osoba, dla której mam przyjemność, w ciągu najbliższych 3 miesięcy być peer mentorem. Jestem pewien, że świetnie się dogadamy – w końcu jest moim imiennikiem, pochodzi z Poznania i też wybrał Tradis. Pozwólcie, że Wam o sobie opowie. 🙂

Michał

nowy michalO sobie słów kilka… Mam na imię Michał i jestem rodowitym Poznaniakiem. Tu się urodziłem, wychowałem i stawiałem pierwsze kroki zawodowe. Ukończyłem studia magisterskie na Wydziale Prawa i Administracji tutejszego Uniwersytetu. Hmmm… Prawo i SOT? A i owszem, połączenie jak najbardziej możliwe. W moim przypadku decydujące znaczenie miał fakt, iż przez cały okres studiów pracowałem w handlu i właśnie w tym kierunku pragnę rozwijać się dalej.

Po baaaardzo intensywne rekrutacji dołączyłem do zespołu Sales & Operations Trainees w Grupie Dystrybucyjnej Tradis.

Po 3 tygodniach pracy muszę Wam powiedzieć że… jestem niesamowicie pozytywnie zaskoczony! Po pierwsze Lublin to bardzo urokliwe i pełne sympatycznych ludzi miasto. Do tej pory miałem przyjemność pracować z kilkoma osobami z działów Logistyki i Sprzedaży.  Wszyscy okazali się być bardzo sympatyczni, rzeczowi ale i bardzo zapracowani.

Oczywiście po godzinach pracy razem z eMTisami Miguelem i Adamem odkrywamy uroki nocnego życia w Lublinie.

nowy michal2

Po długim weekendzie wracam z powrotem do Lublina i już nie mogę się doczekać co przyniosą kolejne dni. Z pewnością podzielę się z Wami nowymi doświadczeniami na blogu.

Michał(2)

Skomentuj

