A w Wielkopolsce nie śpimy :)

Jak mawia mój dyrektor makroregionu –  pewnym można być w życiu trzech rzeczy: śmierci, podatków….. i zmian. I właśnie zmianom poświęcę ten wpis.  🙂

Kwiecień minął doskonale. Kolejny raz zamknąłem miesięczne plany „z górką” (aj tam skromność). Był to też miesiąc w którym finalizowałem jednorazowe transakcje na poziomie prawie całego TIRa towaru, co jak się możecie domyślać, w sprzedaży serwisowej do klientów o potencjale mniejszym niż hipermarkety, jest nie lada wyczynem.

Wiedziałem, że z końcem kwietnia przekaże moich klientów nowemu przedstawicielowi. Miałem więc przyjemność po raz pierwszy w Tradisie, zasiąść do rekrutacji po stronie rekrutera. Ani się obejrzałem, a dostałem do przeszkolenia nowego PH, który zaczął podążać za mną zderzak w zderzak wesołą Pandą. Nie obawiajcie się – handlowcy w Tradisie dostają lepszą flotę, a ta była tylko chwilowo. 🙂20130507_122309

To ciekawe, jak szybko człowiek może wejść w bliższe relacje ze swoimi klientami. Muszę przyznać, że żal mi było Ich oddawać, jednak mój dyrektor przygotował dla mnie już nowe zadania. Mam się zaopiekować innym rynkiem. I tu zmiany są największe, bo klienci są zupełnie inni, rynek bardziej rozdrobniony, a relacje trzeba budować na nowo. Szykuje się też kilka poważniejszych ruchów, które zamierzam wykonać na moim nowym obszarze… ale opowiem Wam więcej następnym razem.

Michał

P.s. Jeśli pewnego dnia zdacie sobie sprawę, że nie możecie zasnąć, bo jesteście podekscytowani transakcją, która chcecie przeprowadzić kolejnego dnia to „wiedzcie, że coś się dzieję”. A podobno myślenie o pracy całą dobę jest niezdrowe. Oj tam 🙂

Skomentuj

