Cash&Carry okiem SOTersa

2013-05-24 MrozeskyMam na imię Rafał i jestem w Programie SOT od sierpnia 2012. Od tamtej pory mam okazję poznawać w praktyce biznes Cash&Carry w Grupie Eurocash. Początki programu to dla każdego SOTa poznawanie swojego BU z perspektywy Centrali. Trafiamy do wszystkich działów, które odpowiadają za funkcjonowanie ponad 150 Hurtowni w Polsce. Poznajemy poszczególne procesy, wspieramy swoich Opiekunów w bieżącej pracy, uczestniczymy w spotkaniach. Wszystko po to, aby przygotować się na pierwsze indywidualne wyzwania.

Pierwszym było stanowisko Przedstawiciela Handlowego. Realizowałem bieżące cele biznesowe firmy, miałem okazję rozmawiać z ponad 500 Klientami naszych hurtowni, uczestniczyłem w wielu spotkaniach z Klientami oraz brałem udział przy otwarciu nowych Hurtowni. Odwiedziłem wiele miejscowości w Polsce oraz poznałem ludzi, którzy wraz ze mną pracowali w poszczególnych miejscach: Gdańsku, Gdyni, Pruszczu Gdańskim, Kwidzynie, Malborku, Bełchatowie, Turku. (Przez ostatnie 6m-cy przejechałem ponad 50 000 km!). Praca PH jest bardzo dynamiczna i odpowiedzialna, a doświadczenie zdobyte na tym stanowisku daje mi jeszcze lepszą perspektywę do rozumienia tego biznesu. Pod koniec tego etapu miałem również okazję zaprezentować swoje spostrzeżenia i proponowane rozwiązania. Warto zaznaczyć, że każda Hurtownia (i jej potencjalny rynek) ma swoją indywidualną specyfikę, mimo pozornie niedużej odległości między nimi.

Obecnie przede mną kolejne, nowe zadanie- magazyn Hurtowni. Mam okazję szkolić się w jednej z najlepszych hurtowni w Polsce, w Koninie, pod pilnym okiem Kierownik Hurtowni – Joli i całej czternastoosobowej załogi. Poznaję systemy informatyczne, procedury, zasady gospodarki magazynowej oraz całą specyfikę funkcjonowania Hurtowni. Przygotowuję się intensywnie, gdyż za kilka tygodni sam będę odpowiedzialny za obszar magazynu – i o tym napiszę już z innej lokalizacji J

Program Sales&Operations Trainee to wyzwanie, które podjąłem i sprawia mi olbrzymią satysfakcję. Dodatkowo spotkałem wielu ludzi, którzy z pasją podchodzą do swoich obowiązków i tworzą świetną atmosferę pracy. Tym, którzy nie spróbowali tego „chleba” – polecam zdecydowanie!

Rafał

Skomentuj

