Po pierwszym miesiącu w programie SOT

W Programie Sales & Operations Trainee niedawno powitaliśmy nowego uczestnika, który chciałby podzielić się z Wami swoimi dotychczasowymi przeżyciami. Poznajcie Sebastiana!

Michał

pobrane

Moja wiedza na temat Eurocash Franczyza – bo w tej jednostce biznesowej Grupy Eurocash  pracuję – nadal jest niewielka. Nie sposób poznać wszystkie jej działy przez zaledwie 4 tygodnie. Z pewnością poznałem specyfikę tych obszarów, w których przebywałem, przynajmniej podstawową. Jednak przede mną jeszcze kilka miejsc „do zaliczenia”  Teraz trochę szczegółów:

Początek mojej drogi w Grupie Eurocash był wymarzony – wziąłem udział w Konferencji Nowych Franczyzobiorców. Następnie – jak każdy SOTers – poznałem część systemu obiegu dokumentów, współpracując z recepcją . Bardzo miło wspominam te doświadczenia. Później przez tydzień wspólnie z Doradcą Klienta odwiedzałem sklepy Delikatesy Centrum. Sprawdzaliśmy ustawienie marki własnej, promocje, świeżość produktów oraz inne elementy, które każdy z doradców raportuje do centrali. Dzięki temu zobaczyłem, jak będzie wyglądać moja praca w najbliższych miesiącach i utwierdziłem się w przekonaniu, że jest to odpowiednia dla mnie ścieżka rozwoju.

Następnie wróciłem do Centrum Dystrybucyjnego w Krośnie, a konkretnie do Działu Zarządzania Kategoriami Produktów Świeżych. Przez dwa tygodnie pomagałem w codziennych obowiązkach m.in. tworząc listę zatowarowania bonet w mrożonki czy wyjaśniając zgłoszenia z Bura Obsługi Klienta. W dziale tym pracuje kilkanaście osób, dzięki czemu dobrze poznałem charakter pracy na innych stanowiskach, powiązanych z tym działem. Tam też pierwszy raz spotkałem się z „próbnymi” śniadaniami z produktów wręczonych przez dostawców w ramach negocjacji i testowania nowych gatunków. Następnie wspierałem prace planistów, a ostatnio wraz z pracownikami działu IT przygotowywaliśmy otwarcie sklepu. Poznałem też oprogramowanie wspomagające zarządzanie sklepami i portal DC (platforma kontaktu franczyzobiorców i pracowników Eurocash Franczyza).

A co przede mną? W najbliższej przyszłości trafię do działów marketingu, logistyki i audytu. Później, praca w Centrum Dystrybucyjnym, które obsługuje „moje” przyszłe sklepy. I wreszcie praca jako Doradca Klienta

Podsumowując, mam pozytywne odczucia i pierwsze wrażenia. Poznaję dużo ciekawych i doświadczonych ludzi. Znam plan szkolenia i osoby, które mają się mną „zaopiekować” w kolejnych działach. Każdy jest do nas, SOTersów, optymistycznie nastawiony i w miarę możliwości stara się jak najwięcej pokazać. Z pewnością w tej firmie można się SPORO nauczyć i rozwinąć swoje umiejętności. Grupa Eurocash bardzo prężnie się rozwija a wraz z nią rozwijają się ludzie. Otoczenie jest dynamiczne i wymagające, a zdobywana wiedza i doświadczenie uczciwie wynagradza włożone zaangażowanie. Cieszę się, że tu jestem. Polecam SOT i pozdrawiam wszystkich, którzy te moje próby literackie doczytali do końca

Sebastian

Skomentuj

