SOT – stage 3 :)

2013-07-31 Rafał

Nie ma co ukrywać – jestem SOTowym seniorem 🙂 Wraz z Pauliną przecieramy szlaki jako pierwsi uczestnicy programu. Trzymiesięczne induction dawno za mną (stage 1), półroczny okres pracy jako Przedstawiciel Handlowy również (stage 2)
i solidne przygotowanie przygowanie do nowego etapu także.

Na szkoleniu w Koninie nauczyłem się wielu przydatnych rzeczy na stanowisku Kierownika Magazynu. Jest to bardzo odpowiedzialne stanowisko, ponieważ codziennie przez magazyn przepływają towary o znacznej wartości. Ponadto dochodzi obsługa wszystkich procesów związanych z administracją, obsługą Klientów oraz zarządzaniem ludźmi. Dodatkowo, aby przygotować się na pracę z nowym zespołem, uczestniczyłem w szkoleniu dla Kierowników Hurtowni z zakresu zarządzania ludźmi. Jednak nawet najlepsze szkolenia nie zastąpią praktyki.

Od lipca mam szansę pracować w hurtowni w Starogardzie Gdańskim. Jak pisałem wcześniej, każdy rynek lokalny ma swoją specyfikę, na przykład hurtownia otwarta jest od 5:00 do godziny 17:00. Na początku poranne wstawanie może stanowić wyzwanie samo
w sobie… jednak po pewnym czasie i tu można dostrzec pozytywne strony.

Pierwszego dnia poznałem całą załogę (dwanaście osób) oraz swoje nowe miejsce pracy. Cieszę się, że będę mógł pracować w zupełnie innej niż dotychczas roli, ponieważ będę miał szansę wykorzystać dotychczas zdobytą wiedzę, umiejętności oraz własne obserwacje
z innych hurtowni w Polsce, znając inną perspektywę tego biznesu. Dodatkowo jestem bogatszy w doświadczenia innych Kierowników Hurtowni, którzy zawsze dawali mi cenne wskazówki. Motywacji dodaje mi fakt, że młody zespół oraz moja nowa szefowa – Alicja są osobami otwartymi na zmiany oraz chętnie podejmują wyzwania.

Praca „na hurtowni” jest bardzo dynamiczna oraz wymaga od każdego członka zespołu dużego zaangażowania. Cieszę się, że będę miał swój wkład w funkcjonowanie i wyniki hurtowni w Starogardzie Gdańskim. Przed nami ambitne plany!

Ale to nie wszystko 🙂 Jako uczestnik programu menedżerskiego jakim jest SOT, „wychodzę poza hurtownię” biorąc udział w ciekawym projekcie. O nim więcej kolejnym razem.

Rafał

Dodaj komentarz